Wednesday, December 21, 2011

سانتاهای امروزی چی هدیه می خرند؟

برای هومن یک دستگاه Xbox 360 250GB Kinect خریدم. واقعا فوق العاده است. شخص جلوی تلویزیون می ایستد و با هر حرکتش، قهرمان بازی حرکت می کند. این تکنولوژی برای پاسخگویی به انتقادهایی که از بازیهای کامپیوتری و تاثیر بد آنها در تنبل و بی تحرک ساختن بچه ها ، ایجاد شده، است. بازیهای آن بسیار جذاب، متنوع ، سالم و دوست داشتنی است. یک ورزش کامل است. یکی از دوستانم که علاقه مند  بازیهای کامپیوتری است را آوردم منزل و شروع کرد به انجام بازیی که باید توپهایی را به سمت هدفی پرتاب کنی و نیاز به واکنش سریع بدنی دارد. تا شروع به بازی کرد، گفت: "این برای علیرضا حقیقی ، دروازه بان پرسپولیس خوبه، اگه این بازی را انجام می داد ، این همه گل نمی خورد".
از ویژگیهای دیگر این دستگاه ، کنترل با صدا است (به جای remote ). بازیهای قدیمی XBox نیز روی آن قابل اجراست و دو مدل 4GB و 250GB دارد. امکان عضویت آنلاین و مسابقه آنلاین هم وجود دارد. جدا از همه این امکانات تکنولوژی تشخیص حرکت اندامها و انطباق آنها با بازی شگفت انگیز است.
- جهت اطلاع دوستان ، قیمت دستگاه 250GB در Kmart ، با 3 مجموعه بازی رایگان 399 دلار و در Dick Smith سیصد و هفتاد و هشت دلار است. خوبی Kmart اینه که می تونی بازیهایش را عوض کنی. قیمت بازیهاش حدود 59 دلار است . اگر چه یک مقدار گرونه ولی از آن جاییکه همه اعضای خانواده می تونند بازی کنند و خیلی نشاط آور است، می ارزد. 
به قول ظریفی : "این هم از مقتضیات این روزگار است که حتی مسابقه ورزشی هم آنلاین شده است. "
 فیلم زیر را ببینید تا خودتان بهتر درباره امکانات و بازیهای این دستگاه قضاوت کنید:


عنوان این پست را پس می گیرم. این یکی بهتره: " بچه های امروزی چی از بابا سانتا هدیه می خواهند؟! "

2 comments:

ساسان said...

امیرجان خیلی خوب خریدی. من می خواستم برای دخترم بگیرم همون kmart کنسول 250 گیگ بدون سنسور رو داشت می گفت 499 تازه بازیها رو هم گفت عوض نمی کنه. حراج بود؟

Unknown said...

ساسان جان، این تخفیف ویژه کریسمس بود که از چند روز پیش شروع شده و هنوز هم هست.