Wednesday, March 3, 2010

گرفتن ویزا

یکی از مزایای داشتن وکیل اینه که دیگه نگران سفارت و وقت گرفتن و مصاحبه و این جور چیزها نمی شوید . دیروز ( دوشنبه 10 اسفند ) به اتفاق شادی ، به دفتر وکیلمان ( دکتر خاضع ) در تهران  رفتیم ( البته  بعد از یک ساعت معطلی در بانک و واریز باقی مانده مبلغ قرارداد !!! ) و پاسپورت مزین شده به ویزای استرالیا را تحویل گرفتیم . خیلی خوشحال بودم و بعد از بیرون آمدن از در دفتر کلی بالا و پایین پریدم و به اتفاق شادی رفتیم به همون رستورانی که موقع قرارداد بستن با هم رفته بودیم . احساس خیلی خوبی داشتم و از کلی فشار و استرس این چند سال راحت شدم  . شاید باورتان نشود اما امروز که ایمیلهام رو چک می کردم ، طبق عادت منتظر ایمیل جدید از طرف وکیلم بودم و تا چند لحظه داشتم با همان استرس سرچ می کردم ! بعدش یه کم به خودم خندیدم وبعد از مدتها نفس راحتی کشیدم !

3 comments:

amir said...

test2

علی نوبر said...

امیر جان
تبریک می گم برای ویزا.
امیدوارم روزهای خوبی در سیدنی داشته باشی و هر چی زودتر کار مورد علاقه رو پیدا کنی. اگر کاری داشتی بگو بتونم انجام می دم.

موفق باشی

امیر م said...

علی جان مرسی از لطفت. دوستانی مثل شما واقعا باعث دلگرمی آدم می شه.