Saturday, March 12, 2011

کار جدید

بالاخره بعد از 6 ماه کار در شرکتی که یکی از عجیب و غریب ترین ها در استرالیا بود ( پست دامون را در این باره بخونید)، کار خودم را عوض کردم و در شرکت جدیدی مشغول به کار شدم و تازه دارم با شرایط نرمال کار در استرالیا آشنا می شم. جهت اطلاع دوستان ایرانی باید بگم که در این شرکت ما مشغول دوباره نویسی یک برنامه قدیمی با تکنولوژی دات نت ، MVC ، هستیم و خب بدلیل جدید بودن تکنولوژی مشکلات زیادی وجود دارد که البته باعث خوشحالی است چون کار یاد می گیرم. در این کار از سیستم مدیریت محتوای N2CMS استفاده می کنیم که صفحات مورد نیاز را بهش اضافه می کنیم. سعی می کنم مجموعه ای از نکات و تکنیکهای مورد استفاده را از طریق سایت سی شارپ فارسی و یا وبلاگ دوم خودم در اختیار علاقه مندان بگذارم. امیدوارم مفید باشه.

4 comments:

Saeid Ziaei said...

به مبارکی و میمنت. کی بریم بیگ بایت؟

محيا said...

به به
كار جديد مبارك باشه
هميشه خبرهاي خوب
خيلي عاليه كه يك تجربه مهم رو توي يك كشور جديد پشت سر گذاشتيد و به نظرم ديگه ميشه بهتون گفت يك استراليايي كامل
باز هم مبارك باشه

محيا said...

به به
كار جديد مبارك باشه
هميشه خبرهاي خوب
خيلي عاليه كه يك تجربه مهم رو توي يك كشور جديد پشت سر گذاشتيد و به نظرم ديگه ميشه بهتون گفت يك استراليايي كامل
باز هم مبارك باشه

Unknown said...

درود بر محیای عزیز ، راستش تجربه خیلی خوبی بود ولی تا شناخت کامل فرهنگ مردمان استرالیا فرسنگها راه است !!!