Thursday, February 17, 2011

کمپین " رکاب برای بچه ها"



به نقل از ناصر دستیاری ، یکی از ایرانیان مقیم سیدنی:
سال گذشته در سفری به مشهد، همسرم الهه با موسسه خیریه ای به نام خانه فرزندان فروغ محبت  آشنا شد. این خانه به وسیله یک زن و شوهر به نام خانم غزاله لطفی و آقای دکتر رامین ظفری  چندین سال است که  تاسیس شده است و در حال حاضر به وسیله یک هیئت مدیره منتخب اداره می شود. هدف این خانه، ایجاد پناهگاهی برای بچه های بی خانمان است. این بچه ها که بیشترشان خواهر و برادر هستند و در حال حاضر به بیش از 35 نفر بالغ می شوند، در دو خانه جداگانه  دختران و پسران زندگی می کنند. دکتر رامین طفری که پزشگ موسیقیدان است، یک گروه موسیقی از این بچه ها درست کرده است که در شهرهای گوناگون کنسرت می دهند و برای دوام این خانه، پول جمع آوری می کنند. برای آشنایی با این خانه، اهداف و بچه های آن، خواهشمندم  حتمن به سایت آن  مراجعه  کنید سایت فرزندان  فروغ محبت توس
من قرار است در 19ام ماه مارچ امسال  در یک برنامه دوچرخه سواری در غرب استرالیاشرکت کنمطول مسیر این برنامه 576 کیلومتر است و انجام آن 9  روز طول خواهد کشید. من امیدوارم با تکیه بر سالها دو چرخه سواری، تمرینات مداوم  و از همه مهمتر، با تعهدی که به دوش گرفته ام از عهده آن بر آیم. من از شما دوستان خوبم _ در پیروی از سنت زیبای پشتیبانی ورزشکاران در جمع آوری اعانه- انتظار دارم از من حمایت کنید تا برای این 576 کیلومتر تلاش ، 5760 دلار اعانه  جمع آوری کنم تا  بعنوان عیدی از طرف انسان دوستان سیدنی، به این خانه هدیه شود.
شما می توانید با اسپانسر کردن ده دلار برای هر کیلومتر مرا یاری کنید
این که چند کیلومتر از تلاش مرا حمایت می کنید، بستگی به سخاوت و توان اقتصادیتان دارد.حداقل انتظار من یک کیلومتر است تا همت شما چه باشد. به طور مثال شما می توانید با 50 دلار، 5 کیلومتر مرا حمایت کنید. من باید روزانه نزدیک 60 الی 80 کیلومتر پا بزنم. هدف من اینست که روزهایم را به کسانی اختصاص بدهم که مرا پشتبانی کرده اند. مثلن روز اول به نام و یاد کسانی خواهد بود که در پشتیبانی من پیشقدم بوده اند و  مسافت آن را روز پوشش کرده اندو دیگر روزها نیز به همچنین
مبالغ اهدایتان را اگرچه می توانید به صورت نقدی نیز به من بپردازید و رسید دریافت کنید اما من ترجیح میدهم آن  را به حساب بانکم با مشخصات زیر واریز کنید
 BSB: 082167- AC : 428640359. N&E Dastyari
به امید پشتیبانی فعال شما




No comments: