Wednesday, February 24, 2010

ویزا آمد ، بگو خوش آمد

پالاخره بعد از سالها انتظار و تلاش ( و استقامت ) ویزای استرالیا آمد. امروز صبح ساعت 8:20 در حالی که مشغول خوردن صبحانه با همکاران بودم ، آقای مهندس آیین از دفتر HomeMigration زنگ زد  و گفت که گرانت ویزا آمده و برات یه وقت می گیرم که بری سفارت. خلاصه بعد از 4 بار امتحان آیلتس و 2 بار Apply بالاخره این رویا محقق شد. جا داره از صبر و حوصله خانم گلم ، شادی ، در طول این مدت تشکر کنم و هینطور از خانواده اش و خانواده خودم به خصوص خواهرم مهین که در اوج مشکلات مالی یاور من بوده و مادرم که می دونم همیشه برای من دعا می کرده . توی این مدت همیشه ایمان داشتم که اگه کسی دنبال هدفی می ره ، نباید خسته و سرد بشه و با وجود مشکلات شدید مالی که بر اثر ورشکستگی کار قبلی ام داشتم ، هر روز به خودم امید می دادم که روزی این شرایط بحرانی تموم می شه . الان می دونم که 50 درصد از راه را اومدم و 50 درصد دیگه اش هم در استرالیا رقم می خوره . ازتک تک  دوستان خوب وبلاگ نویس مثل امیر ، علی ، دامون ، مهندس ارنست و ... تشکر می کنم ، چون راهنمایی های فوق العاده خوبی داشتن و باعث می شدند که  احساس کنم که تنها نیستم . همینطور جا داره از وکیلم آقای دکتر خاضع و مهندس آیین و پرسنل محترم HomeMigration  تشکر کنم. در این لحظه برای همه دوستان خوبی که در انتظار ویزای استرالیا هستند ، آرزو می کنم که هر چه سریعتر ویزاشون آماده بشه .

No comments: