Sunday, June 20, 2010

پیشنهاد می کنم این وسایل را با خودتان از ایران بیاورید

شاید اقلامی که ذکر می کنم به نظر خیلی ارزشی نداشته باشد ولی در کل خیلی باید برای آنها هزینه پرداخت کرد. و آوردن آنها از ایران برای دوستانی که قصد اقامت در استرالیا را دارند به نظرم ضروری است . قیمت تقریبی آنها را هم جلوشان می نویسم :
1- انواع فیش و اتصالات تلفن ، کامپیوتر و تلویزیون شامل : فیش اتصال تلفن به پریز ، فیش آنتن هوایی تلویزیون ،انواع فیش یو اس بی و افزایش دهنده طول ، انواع فیش خروجی/ورودی صدا و تصویر تلویزیون و ویدئو و بازیها ، دسته بازی پلی استیشن و امثال آن ، سه راه برق با متراژ بالای 1 متر ( 7 تا 20 دلار - بسته به محل فروش - مثلا فیش آنتن هوایی تلویزیون که به پشت تلویزیون وصل می شود 10 دلار است )
2- دمپایی پلاستیکی جهت حمام و دستشویی ( از 6 تا 20 دلار )
3- ملحفه ( از 30 دلار به بالا )
4- نخ دندان ( 5 تا 10 دلار )
5- کت و شلوار با کیفیت خوب ( بالای 300 دلار )
6- ظروف پلاستیکی آشپزخانه ( چون تنوع بالاست نمی تونم قیمت بدم ولی مثلا یک ظرف تفاله گیر چای حداقل 3 دلار است )
7- کریستال ( بسیار گران است )
----
این پست به مرور تکمیل می شود

6 comments:

Ako said...

خیلی پست جالبیه، آدم فکذ می کنه کاش یکی قبلش هم اینارو به شما گفته بود که اینقد تو خرج نمی افتادید، اما به هرحال همینکه شما به فکر دوستان بعدی هستید، خیلی جای تقدیر داره.

Saeid Ziaei said...

سلام امیر
به مغازه چینی ها سر بزن قیمت های بهتری پیدا میکنی... البته به غیر از کت و شلوار و کریستال !!

میثم said...

مرسی از پست مفیدتون. آقا یه سوال که ربطی به این پست نداره!
گرین آیلند براتون تو فرودگاه ماشین فرستاد یا خودتون جایی که گفته بودند رفتید؟

امیر م said...

سعید جان درست می گه ولی راستش من با اینکه چند بار مغازه های چینی را زیر و رو کرده بودم ، این وسایل به چشمم نیومد ولی بعد از خرید سیم آنتن هوایی تلویزیون ، متوجه شدم که یه بخش از این فروشگاههای چینی به این وسایل اختصاص داره که البته به خاطر شلوغ بودن فضای این جور مغازه ها ، راحت پیدا نمی شه .
در مورد رفتن از فرودگاه به محل اقامت ، گرین آیلند سرویسی نداره و باید تاکسی بگیرید که برای ما حدود 100 دلار دراومد !!!

Anonymous said...

سلام مهندس می شه از امکانات مهد کودک و نگه داری از بچه یکم اطلاعات بدید. ما یه دختر 3ساله داریم می خوام بدونم با وجود یه بچه کوچیک شرایط اونجا چه طوره؟ می شه رو مهد کودک واسه کار پیدا کردن حساب کرد. شاد باشید و موفق

Anonymous said...

سلام مهندس می شه از امکانات مهد کودک و نگه داری از بچه یکم اطلاعات بدید. ما یه دختر 3ساله داریم می خوام بدونم با وجود یه بچه کوچیک شرایط اونجا چه طوره؟ می شه رو مهد کودک واسه کار پیدا کردن حساب کرد. شاد باشید و موفق