Wednesday, June 16, 2010

فایلهای آموزشی زبان بی بی سی

سلام دوستان ،بخش اول فایلهای زبان بی بی سی را که قول داده بودم ، در اینجا آپلود کردم که شامل 9 فایل صوتی با فرمت MP3 وفایلهای متنی لغات مرتبط با آن است. شامل فایلهایی با عناوین :
Air travel
Are You intelligent
Cyber Crime
Learning to drive
Managers
Mosquitos & teenagers
Six-word stories
Social Business
Why save worms

امیدوارم در فرصتهای بعدی باز هم بتونم قسمتهای دیگری را که بعلت فی لت ر شدن در ایران قابل دسترسی نیستند برای شما آپلود کنم . لطفا چنانچه مشکلی در فایلها یا دانلود آنها بود اطلاع دهید.

3 comments:

Ako said...

آقا من دانلود کردم، دمتون گرم! از این همه مرام و محبت تون تشکر دارم! جدی می گم!
خونه نو بازم مبارکه! نکات مصاحبه رو هم سر فرصت اگه بنویسید خیلی عالی می شه،
ممنون

.ali said...

ممنون اقای مهندس منم دانلودکردم.موفق باشید

Anonymous said...

سلام.
متاسفانه www.box.net در ايران فيل.تر شده. اگه امكان داره در مگاآپلود يا 4شير يا ... آپلود نماييد.
با تشكر