Monday, April 5, 2010

سال نو مبارک

سلام و عرض تبریک و شادباش به همه دوستان عزیز ،ببخشید که  از قبل از عید هیچ پستی نداشتم . واقعا سرم شلوغ بود ،از طرفی دسترسی به اینترنت ADSL نداشتم و از طرفی برنامه دید و بازدید های عید سنگین بود . شاید باورتون نشه ولی بعضی از آشنایان که در 10 سال گذشته ، حتی یکبار هم به دیدن ما نیامده بودند ، امسال آمدند و همه اینها به برکت نظام مقدس پادشاهی استرالیاست !!! از اتفاقات این چند روزه براتون بگم که بلیط سیدنی را برای روز 31 اردیبهشت OK کردیم ( نفری 700 هزار تومان برای من و خانمم و برای هومن 540 هزار تومان ) . نکته جالب این که بلیط ها الکترونیکی شده و دیگه بلیط کاغذی در کار نیست و بلیط کاغذی را فقط تورها استفاده می کنند. نکته بعدی اینکه رفتم روی سایت seek.com.au و برای شغل خودم ( برنامه نویسی سی شارپ ) سرچ کردم ، حدود 60 تا درخواست با حداقل حقوق 80 هزار دلار در سال پیدا کردم ( که البته می دونم مصاحبه و درخواست سوابق کار محلی و هزار کوفت و دردسر دیگه داره ) ولی کلا خیلی امید بخش است.
در ضمن از دوستان عزیز به خاطر اینکه فرصت نشد جواب کامنتها را بدم عذر می خوام.

No comments: